2010-03-21

Cis kau Seng!

Salam


Buat pertama kalinya aku telah di tag untuk meneruskan permainan yang tidak berfaedah ini. Tak pe lah. Nak update pasal benda lain pun, belum ade idea lagi. Alang-alang tengah lepak tunggu game Man U vs Liverpool lagi sejam ni, layankan aje lah.


1) Siapakah diri anda di rumah?
anak keenam, yang paling rajin, baik dan dengar cakap

2) Siapakah anda di samping rakan?
mamat sengal yg perasan best


.3) 5 benda yang anda idamkan tapi masih belum tercapai
- beli kereta sendiri (next month la kot. ngahaha)

- simpan rambut panjang sampai jd semak (dalam proses)
- bijak pandai mcm Einstein. senang nak buat assignment
- tengok bola kat Old Trafford
- naik kereta sport laju-laju. (kereta org pun jadi lah)

4)Siapakah nama bekas pasangan anda?
- jennifer anniston

- megan fox
- scarlett johansson

5)Ceritakan 5 perkara anda paling suka tentang pasangan anda
den single lah lo ni. lai lai lai tawaran masih terbuka lagi!

6) Bilakah tarikh anda couple?
20.12.2005 (fuh, ingat lagi seh. hahahah)


.7) Apakah kenangan pahit anda bersama pasangan anda
tergigit hempedu. pahit gile wei!

8)Lagu tema cinta anda?-

Lama tak layan lagu ni. Tibe DJ kat Oval tadi pasang lagu ni time match ape entah. Oh, lagu ini xde kaitan dengan soalan di atas. hahahah

9)Apa perubahan yang ingin anda lihat dari pasangan anda
muslimah sejati, x lawan cakap aku, masak sedap, pe lagi ah

10)Tag rakan yg lain...
azam mangkuk (walaupun aku tau ko xkan buat. haha)

chika chocobo (sbb ko rajin update blog kan. nah hambik!)

5 comments:

mangkuk statik said...

Muahahha...Btul! Maleh aku nak layan tag nih.
Dah dekat 4 tahun lebih kau ketandusan cinta? Sebab kau huduh kot Penk? Tak bole den nak nnolong nyor!
Aku sokong no 9: "muslimah sejati, x lawan cakap aku, masak sedap, pe lagi ah"....3 kriteria yg mantap.
yg pelagi tu , kalau ikut expert opinion mcm aku, ialah "penyokong kuat amalan2 sunnah seperti poligami "

Penk said...

xpe bos. x mati pun xde awek. biar huduh, asalkan perut kenyang. hahaha. kalau ikot expert mcm ko ni, abes kene baling pinggan je la hari2 dgn bini aku nnt

ihsan_huhu said...

rajin gle main tag2. sure awek yg pass kat ko nk rijek kang jatuh saham plak

you know who :) said...

xperasan gak 2005 dengan 2006 tu.haha seng yang perasan.rox ah seng

utk comment ni kena jadi anonymous :)

ayun nysha said...

20/12/2005 --> bape ari pas aku ngan dia~

Post a Comment