2010-01-30

Opinions Please!

Salam


1. Waktu² sengkek macam ni la jumpa benda² best untuk dibeli. Tapi buat masa ni, berangan je la yang aku mampu. Aku rasa macam kekurangan t-shirt sekarang  dan orang pun perasan aku asyik cycle baju sama je. ngahaha. Sorry lah. Aku bukan kaki shopping dan aku juga bukanlah orang berada. Orang perempuan lain cerita ar. Senang² je boleh dapat baju 3 for 10 dollar. Baju laki? in your dream lah nak jumpa!


2. So, aku rasa macam tertarik nak beli baju ni. The problem is, ada 3 colour and semua macam cun. Jadi, kalau² lah ada orang baca post ni, mintak opinion korang boleh? Ponin dah pale den nak pilih ni.






3. Contract phone aku dengan 3 pun dah nak expire next month. Aku bercadang nak upgrade ke 49 cap since aku guna 29 cap sekarang. Walaupun 29 tu pun jarang² je habis pakai, tapi aku berazam nak jadi anak yang baik tahun ni, nak lagi selalu gayut dengan mak abah. Moga² dengan penukaran cap ni tercapai la azam tersebut.


4. Usha punye usha, ada 2 phone je yg aku rasa paling compelling dalam list phone yg available untuk 49 cap. iPhone 3GS and Nokia N97. I've been a fan of these two phones since diorang baru keluar lagi. Kalau nak compare dari aspect style and good user experience, i think iPhone win in that respect. Tapi N97 pun ada certain elements that wins over the iPhone. Tak nak cerita panjang kat sini because there are already countless reviews and comparisons made out there. 




5. Aku pun dah ada iPod Touch, so practically i already have what iPhone has to offer except, of course making calls, texting and 3G. Oleh yang demikian, aku pun decide untuk ambik N97 ni. Cuma nak tanya kawan² yang ada phone ni (once again, kalau² la ade org baca post ni), your experience with this phone.


6. Some random stuff. Suke suki je benda alah ni tukar geografi Malaysia








Sekian..


p/s : woken up by an angle-like, gentle voice this morning. Mimpi agaknye tu

6 comments:

xpreSme said...

penk!
n97 dh turun 49 cap ke? hr tuh mcm 99cap lagi..
alaaaaaaaaa..nk hp baru jugakkkk!

the tshirt pulak, u should go with either red or white...baju hitam ko dh banyak! cari kaler laen pulak, okay?
=p

eh2...nk tuka 49 cap...ye keeeeeeeee nk banyak gayut ngn mak abah? keeeee ade org laennn niiiiiiiii~ *wink*

Anonymous said...

yeah,either red or white.black dah mcm byk je tgk..white mcm kotor cepat.unless pakai jarang2.tapi since kurang baju mesti pakai selalu.so,red!haha

handphone?obviously xpatut jawab soalan tu since my hp pon cikai dan da lame x usha2 hp.hee

well,jadi anak yg baek?bagus2..
mcm bau ikan la kan sini.hahaha :D

and memang feedjit tu x betol.bangi kate negeri sembilan,kota bharu jadi perak.bengong.haha

Penk said...

trime kasih di atas pandangan kalian. xde bau2 ikan nye kt sini. nak ikan pegi carik kt pasar! hahah.

asi : die free on 99 cap, kalau 49 kene byr extra 10 dolar.ok la tu kan

najiha herbalife said...

putih itu suci
merah itu menawan
hitam itu KAMU
.....=)angkat putih la bro

i-phone lgi style

Anonymous said...

amek sume dowh~
kate byk duet.

jgn angkat n97 or iphone.sile angkat xperia x2.hahaha.

ihsan_huhu said...

bangun pagi check suar basah r tuh

Post a Comment